Employer branding jest niezwykle ważny w czasach kryzysu. Marta Komorowska – HR Business Partner w magazynie Hotelarz pisze o tym jak stworzyć silną markę pracodawcy.
„Employer branding, czyli budowanie marki pracodawcy, stało się już koniecznością, również w branży hotelarskiej. Coraz więcej organizacji wpisuje je w swoje długofalowe strategie HR i ma to głębokie uzasadnienie, gdyż każdemu, niezależnie od wielkości firmy, zależy najpierw na przyciągnięciu talentów do swojej organizacji, a później, co stanowi nie mniejsze wyzwanie – ich zatrzymanie”.
Mart Komorowska – HR Business Partner SATORIA Group SA
W dzisiejszych czasach, bez silnej marki pracodawcy trudno jest być konkurencyjnym na rynku. Firmy potrzebują autentycznych działań i długofalowej strategii. Należy wdrożyć działania wewnątrz i na zewnątrz firmy.
Niezwykle istotna jest przyjazna kultura organizacji, motywujący przełożony, który jest prawdziwym liderem i otwarta komunikacja. Nie należy przy tym zapominać o śledzeniu aktywności dotyczących firmy. Istotna jest szybka reakcja na opinie w sieci i otwartość na dyskusje.
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym numerem magazynu Hotelarz.
Copyright © 2017 SATORIA Group SA. All rights reserved.