W najnowszym numerze magazynu Hotelarz analiza rynku hotelarskiego i prognoza na najbliższy niepewny okres przygotowana przez Rafała Burskiego – Dyrektora E-Commerce.
Branża hotelarska działa w pewnym ekosystemie, gdzie funkcjonuje w łańcuchu wartości. Jeśli nastąpi załamanie przykładowo w branży turystycznej, czy eventowej to zachwiana zostanie równowaga, która spowoduje dłuższe efekty uboczne również w hotelarstwie.
„Obyś żył w ciekawych czasach – mówi chińskie porzekadło, które tak naprawdę jest przekleństwem. I przyszło nam żyć w czasach pandemii, która nadeszła z Chin. Żyjemy, wierząc, że dynamika rozprzestrzeniania się nowego wirusa będzie skutecznie hamowana we wszystkich krajach na całym globie”.
Rafał Burski – Dyrektor E-Commerce SATORIA Group SA
Jakie będzie wyglądała przyszłość? W obecnej sytuacji trudno uniknąć porównań do epidemii SARS z 2003 roku. Jednak ta analogia jest dość odległa, ponieważ ruch turystyczny wyglądał wtedy zupełnie inaczej, inna była podaż miejsc noclegowych, etc. Aktualna prognoza musi uwzględniać znacznie więcej czynników.
Świat może nie bez powodu zatrzymał nas i uwięził w domach, dzięki temu mamy czas aby zastanowić się i wyciągnąć wnioski dotyczące naszej pracy i biznesu.
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym numerem magazynu Hotelarz.
Copyright © 2017 SATORIA Group SA. All rights reserved.