Znakowanie hoteli Best Western

Nowo zdefiniowana tożsamość marki prezentująca nowoczesność i energetyczność to nowa identyfikacja, która zakłada, że rozpoczynając od wymiany wszystkich druków, na których umieszczone było logo sieci aż po wizualizację zewnętrzną hoteli cała sieć wraz zakończeniem 2017 roku będzie prezentowała nową odsłonę wizerunku.

W związku z wprowadzeniem nowego logotypu marka Best Western narzuciła na wszystkie hotele stopniową wymianę całego oznakowania sieci. Nowe znaki zdecydowanie różnią się od poprzednich, podkreślając zmiany wewnątrz organizacji jakie sieć wprowadziła w ostatnich latach.

W Best Western Hotel Felix oraz Best Western Hotel Portos wszystkie elementy wewnętrzne znakowania zostały już wymienione lub są w fazie końcowych realizacji. W połowie sierpnia finalne wizualizacje znakowania zewnętrznego zostały zaakceptowane przez Best Western Phoenix i prawdopodobnie już pod koniec września będziemy mogli podziwiać zakończenie całego projektu. Nowa identyfikacja jest bardziej funkcjonalna i zrozumiała dla klientów, partnerów oraz gości hotelowych, którzy będą widzieć i rozumieć różnice między poszczególnymi markami hotelowymi.

 

Copyright © 2017 SATORIA Group SA. All rights reserved.