KICK OFF 2020

 

Styczeń to najlepszy moment, aby wziąć rozbieg na cały rok, dlatego Działy Sprzedaży Satoria Group i RT Hotels już po raz czwarty zebrały się na KICK-OFF – kluczowym spotkaniu Revenue & Sales w Grupie. Wspaniałą gościnę zapewnił uczestnikom Hotel Best Western Plus Old Town i Best Western Galicya.

Na zebraniu Michał Świgost z Rafałem Burskim omówili strategię działań sprzedażowych zarówno w kontekście dynamicznych zmian na rynku lokalnym (Warszawy i Krakowa) jak i całej branży. Po omówieniu bilansu 2019 i założeń 2020 wręczyliśmy Pistolety Sprzedaży najskuteczniejszym pracownikom roku 2019. Tym razem wśród nagrodzonych królowały Panie: Magdalena Maślanka (RT Hotels), za udane wprowadzenie strategii zmiany segmentacji i najlepiej przygotowany materiał do Plany Marketingowego 2020; Zofia Olkowska (APA), za najlepszy wynik badania Tajemniczy Gość – 84,2%; Renata Sobiesiak-Krać (APA), za najlepszy wynik sprzedaży – 5 940 404,62 PLN i Małgorzata Getka (Hotel Felix), za stabilny, zrównoważony wzrost wartości portfela klientów poprzez wykorzystanie najlepszych praktyk w pracy handlowca. Rodzynkiem wśród nagrodzonych był Karol Wójcik, który zdobył pistolet za najwyższą liczbę (1076) nowych klientów.

Po uroczystości i wybornym lunchu autorstwa Szefa Kuchni BW Plus cała drużyna udała się na niezapomniany spacer z przewodnikiem i spojrzała na miasto z niecodziennej perspektywy – nasze zwiedzanie zatytułowane było „Kryminalny Kraków” 😊. Zwieńczeniem wieczoru była doskonała kolacja przygotowana przez naszych krakowskich gospodarzy, porywające rozmowy i… tańce! Rozpiera nas duma z tak wspaniałego i sprawnie działającego zespołu koleżanek i kolegów z Krakowa i Warszawy.

Jesteśmy przekonani, że doskonała integracja przełoży się na jeszcze lepszą współpracę i kolejne rekordy sprzedaży.

Do zobaczenia za rok!

 

 

Copyright © 2017 SATORIA Group SA. All rights reserved.